Knowledge base

Kan ik meer opslagruimte krijgen voor mijn cloudopslag abonnement?

Laatst bijgewerkt op 11 sep. 2023 11:41:55.
Categorie: Cloudopslag

Volledig uitbreidbaar

Kinamo cloudopslag kan vlot uitgebreid worden, ongeacht uw abonnementsformule.

Als u tegen de limieten van uw abonnement aan loopt kan u desgewenst bijkomende opslagruimte vragen via onze support afdeling.

Voor u echter extra ruimte wenst bij te vragen, hou er rekening mee dat binnen onze cloudopslag oplossing een prullenmand aanwezig is. Vaak kan het ledigen van deze enkele gigabytes vrijmaken!

Mocht dit onvoldoende zijn dan kan u uiteraard steeds extra capaciteit vragen tegen meerprijs.

Wat met extra gebruikers?

Als uw cloudopslag groeit en u wijst ook meer gebruikers toe is de kans groot dat u ook de resources van de cloudopslag zelf zal moeten verhogen, zodoende een vlotte werking van de toepassing te kunnen blijven garanderen. Ook daarvoor kan u terecht bij onze support afdeling!


Gerelateerde artikels

Kan ik bepaalde groepen gebruikers toegang verlenen tot bepaalde mappen?

Binnen uw Kinamo cloudopslag oplossing kan u zelf gebruikers maken, groepen en instellen wie waar aan mag!

Lees meer

Is er back-up inbegrepen in mijn cloudopslag?

Opgelet, Kinamo cloud opslag is géén back-up oplossing. Cloudopslag dient voor het bewaren van uw bestanden in een cloud omgeving...

Lees meer

Op welke apparaten / clients kan ik gebruik maken van de Kinamo Nextcloud cloudopslag?

De Kinamo cloud opslag oplossing kan synchroniseren met verschillende apparaten dankzij de beschikbare client software.

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: