Knowledge base

Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Laatst bijgewerkt op 28 sep 2023 10:32:28.
Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Gerelateerde artikels

Hoe de taal van Kinamo webmail aanpassen

Dit FAQ-artikel legt uit hoe je de taal van de gebruikersinterface kunt aanpassen in Kinamo Webmail

Lees meer

Kan ik mijn e-mail online raadplegen (via webmail)?

Als u een e-mail heeft bij Kinamo kan u uw mailbox online raadplegen door te surfen naar webmail.kinamo.be. Het enige...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter via Kinamo Webmail

Heeft u een email bij Kinamo? Ontdek hier hoe u via de Kinamo Webmail een speciale filter kan aanmaken SPAM...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: