Knowledge base

Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Gerelateerde artikels

Wat zijn root en intermediate SSL certificaten?

Root en intermediate SSL certificaten zijn onderdelen van de Public Key Infrastructure (PKI) die worden gebruikt om veilige communicatie via...

Lees meer

Keytool - SSL certificaat installeren

Dit artikel gaat ervan uit dat u uw certificaat ontvangen hebt van de certificaatuitgever en het wenst te installeren op...

Lees meer

Keytool - SSL certificaataanvraag (CSR) genereren

Keytool is een utility die toelaat om keystores, public and private keys, en SSL certificaten voor Java servers zoals Tomcat...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: