Knowledge base

Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Verwante artikelen

Apache - SSL certificaat installeren

Dit artikel gaat ervan uit dat u uw certificaat ontvangen hebt van de certificaatuitgever en het wenst te installeren op...

Meer lezen

Hoe kan ik een .com, .net of .org domeinnaam verhuizen?

Als u een domeinnaam wil verhuizen met extensie .com, .net of .org (of anderen) van uw huidig hosting bedrijf naar...

Meer lezen

Hoe kan ik mijn website publiceren via FTP?

Als u gebruik maakt van een shared webhosting bij Kinamo, hetzij Linux hosting of Windows hosting, kan u gebruik maken...

Meer lezen

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal