Knowledge base

Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:28.
Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Gerelateerde artikels

Apache - SSL 2.0, SSL 3.0 uitschakelen en kiezen voor een moderne veilige SSL-configuratie

Dit artikel laat zien hoe je de protocollen SSL 2.0, SSL 3.0 en oudere TLS-versies kunt uitschakelen op je Apache...

Lees meer

Kinamo mail server instellingen (mail server cheat sheet)

Volgend artikel geeft de basis instellingen en server namen (domeinnamen) weer voor de Kinamo mail infrastructuur. Aan de hand van...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter met de Kinamo Webmail client

Volgend artikel legt uit hoe u een speciale filter kan aanmaken die automatisch SPAM berichten in een daartoe bestemde map...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: