Knowledge base

Wat als ik over de limiet van mijn pakket ga?

Laatst bijgewerkt op 7 sep. 2023 15:05:58.
Categorie: Alles over webhosting

Kinamo hanteert geen “harde” limiet op pakketten. Daarentegen voeren wij regelmatig automatische controles uit op gebruik van resources zowel op vlak van processor, geheugen, opslagcapaciteit als dataverkeer.

Als blijkt dat u aan de limieten van het door u gekozen hosting abonnement zit zullen wij contact met u opnemen en een upgrade naar een hogere abonnementsformule voorstellen.


Gerelateerde artikels

Kinamo mail server instellingen (mail server cheat sheet)

Volgend artikel geeft de basis instellingen en server namen (domeinnamen) weer voor de Kinamo mail infrastructuur. Aan de hand van...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter met de Kinamo Webmail client

Volgend artikel legt uit hoe u een speciale filter kan aanmaken die automatisch SPAM berichten in een daartoe bestemde map...

Lees meer

Een SSL certificaat kopen? Wat is een SSL certificaat?

U heeft beslist om een SSL certificaat te kopen? Maar wat is een SSL certificaat? Waarom is dit belangrijk en...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: