Knowledge base

Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Verwante artikelen

Wat zijn de belangrijkste garanties van SSL-certificaten?

SSL-certificaten zijn niet langer een optionele extra maar een essentieel onderdeel geworden van het beveiligen van websites in de moderne...

Meer lezen

Ontdek hier hoe we een blokkerende fout hebben opgelost bij het upgraden van ESXi 6.5 naar 7.0 update 2 via vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo onderhoudt meerdere VMware vSphere clusters, niet alleen voor onze eigen infrastructuur, maar ook voor verschillende klanten. Zoals je misschien...

Meer lezen

Mac Mail: instellen van inkomende (IMAP) en uitgaande server (SMTP) gegevens.

Volg onderstaande stappen om uw Kinamo e-mail account in te stellen in de Mac Mail toepassing voor OS X. Zo...

Meer lezen

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal