Knowledge base

Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:23.
Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Gerelateerde artikels

Een SSL certificaat kopen? Wat is een SSL certificaat?

U heeft beslist om een SSL certificaat te kopen? Maar wat is een SSL certificaat? Waarom is dit belangrijk en...

Lees meer

SHA1, SHA2 en SHA256 SSL algoritmes

SHA is een wiskundig algoritme dat in SSL toegepast wordt om de geldigheid van de ondertekening van een certificaat te...

Lees meer

Waarom krijg ik een geel driehoekje te zien op een beveiligde website?

De gele gevarendriehoek krijgt u te zien als u een webpagina bezoekt die met SSL beveiligd is, maar waar Google...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: