Knowledge base

Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Gerelateerde artikels

Wat zijn root en intermediate SSL certificaten?

Root en intermediate SSL certificaten zijn onderdelen van de Public Key Infrastructure (PKI) die worden gebruikt om veilige communicatie via...

Lees meer

Keytool - SSL certificaat installeren

Dit artikel gaat ervan uit dat u uw certificaat ontvangen hebt van de certificaatuitgever en het wenst te installeren op...

Lees meer

Keytool - SSL certificaataanvraag (CSR) genereren

Keytool is een utility die toelaat om keystores, public and private keys, en SSL certificaten voor Java servers zoals Tomcat...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: