Knowledge base

Welke service level garantie (SLA) is van toepassing op server housing (co-location)?

Laatst bijgewerkt op 16 jul. 2024 09:20:07.
Categorie:

housing Service Level Agreement SLA

Ook server housing of co-location klanten kunnen rekenen op een uitstekende service garantie. Een Kinamo server housing dienst beschikt standaard over de Kinamo Server Housing Service Level Agreement. Deze omvat een gegarandeerde stroomvoorziening, voldoende IP adressen, redundante connectiviteit en garanties op de geleverde netwerk connectiviteit.

Aangezien u eigenaar bent van de server - en niet Kinamo - bieden wij geen garanties op de hardware.
U bent zelf verantwoordelijk voor het vervangen van eventueel defecte onderdelen.


Gerelateerde artikels

Managed services in de kijker

Onze systeembeheerders hebben een paar schepen vol met containers met werk opgetild. (Ja, die woordspeling was expres, onder meer hierover)...

Lees meer

How to fix a blocking error when upgrading ESXi 6.5 to 7.0 update 2 through vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo maintains multiple VMware vSphere clusters, not only for our own infrastructure, but also for a variety of customers. As...

Lees meer

Ik wil een .be domeinnaam kopen, aan welke eisen moet ik voldoen?

Een .be domeinnaam kopen is eenvoudig. Elke persoon of rechtspersoon kan een .be domeinnaam registreren. Kinamo zal u steeds als...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: