Knowledge base

Probleem met instellen van de uitgaande server op iPad en iPhone

Categorie: E-mail

iOS iPad iPhone SMTP

Gebruikers van iOS (iPad, iPhone) kunnen problemen ondervinden bij het instellen van hun Kinamo e-mail account.
iOS heeft de neiging alle voorgaande SMTP servers (uitgaande servers) te laten staan, ook al zijn deze niet langer in gebruik.

De correcte uitgaande server (SMTP) van Kinamo

Zorg er daarom voor dat u in de lijst met uitgaande servers (SMTP servers) slechts één maal de uitgaande e-mail server van Kinamo heeft staan, namelijk:

mail-smtp-out.kinamo.be

en eventueel andere uitgaande servers van uw provider (bvb. relay.skynet.be of uit.telenet.be).

Verwijderen van ongebruikte SMTP servers op iOS

U kan uitgaande SMTP servers verwijderen via Instellingen, E-mail, contactpersonen, agenda.

  1. Klik vervolgens op de door u ingestelde account onder Accounts.
  2. Klik daarna op de ingestelde account, vervolgens Uitgaande mail server (SMTP) en verwijder uit de lijst met Andere SMTP servers de servers die u niet langer gebruikt.

Gerelateerde artikels

Wat is een DMARC DNS record?

Als het op verzenden van e-mail aankomt wordt u bij het instellen van domeinnamen vaak geconfronteerd met drie soorten DNS...

Lees meer

Wat is een SPF record?

Als je wil vermijden dat jouw verzonden mails in spam of junk mappen terecht komen bij de ontvanger voeg je...

Lees meer

Email account toevoegen aan outlook

Het instellen van uw Kinamo e-mailadres in Outlook is eenvoudig, zolang u de juiste stappen volgt. Met deze handleiding loodsen...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: