Knowledge base

Probleem met instellen van de uitgaande server op iPad en iPhone

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:34.
Categorie: E-mail

iOS iPad iPhone SMTP

Gebruikers van iOS (iPad, iPhone) kunnen problemen ondervinden bij het instellen van hun Kinamo e-mail account.
iOS heeft de neiging alle voorgaande SMTP servers (uitgaande servers) te laten staan, ook al zijn deze niet langer in gebruik.

De correcte uitgaande server (SMTP) van Kinamo

Zorg er daarom voor dat u in de lijst met uitgaande servers (SMTP servers) slechts één maal de uitgaande e-mail server van Kinamo heeft staan, namelijk:

mail-smtp-out.kinamo.be

en eventueel andere uitgaande servers van uw provider (bvb. relay.skynet.be of uit.telenet.be).

Verwijderen van ongebruikte SMTP servers op iOS

U kan uitgaande SMTP servers verwijderen via Instellingen, E-mail, contactpersonen, agenda.

  1. Klik vervolgens op de door u ingestelde account onder Accounts.
  2. Klik daarna op de ingestelde account, vervolgens Uitgaande mail server (SMTP) en verwijder uit de lijst met Andere SMTP servers de servers die u niet langer gebruikt.

Gerelateerde artikels

Een SSL certificaat kopen? Wat is een SSL certificaat?

U heeft beslist om een SSL certificaat te kopen? Maar wat is een SSL certificaat? Waarom is dit belangrijk en...

Lees meer

SHA1, SHA2 en SHA256 SSL algoritmes

SHA is een wiskundig algoritme dat in SSL toegepast wordt om de geldigheid van de ondertekening van een certificaat te...

Lees meer

Waarom krijg ik een geel driehoekje te zien op een beveiligde website?

De gele gevarendriehoek krijgt u te zien als u een webpagina bezoekt die met SSL beveiligd is, maar waar Google...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: