Knowledge base

Probleem met instellen van de uitgaande server op iPad en iPhone

Laatst bijgewerkt op 28 sep 2023 10:32:34.
Categorie: E-mail

iOS iPad iPhone SMTP

Gebruikers van iOS (iPad, iPhone) kunnen problemen ondervinden bij het instellen van hun Kinamo e-mail account.
iOS heeft de neiging alle voorgaande SMTP servers (uitgaande servers) te laten staan, ook al zijn deze niet langer in gebruik.

De correcte uitgaande server (SMTP) van Kinamo

Zorg er daarom voor dat u in de lijst met uitgaande servers (SMTP servers) slechts één maal de uitgaande e-mail server van Kinamo heeft staan, namelijk:

mail-smtp-out.kinamo.be

en eventueel andere uitgaande servers van uw provider (bvb. relay.skynet.be of uit.telenet.be).

Verwijderen van ongebruikte SMTP servers op iOS

U kan uitgaande SMTP servers verwijderen via Instellingen, E-mail, contactpersonen, agenda.

  1. Klik vervolgens op de door u ingestelde account onder Accounts.
  2. Klik daarna op de ingestelde account, vervolgens Uitgaande mail server (SMTP) en verwijder uit de lijst met Andere SMTP servers de servers die u niet langer gebruikt.

Gerelateerde artikels

Email toevoegen aan outlook

Het instellen van uw Kinamo e-mailadres in Outlook is eenvoudig, zolang u de juiste stappen volgt. Met deze handleiding loodsen...

Lees meer

Hoe de taal van Kinamo webmail aanpassen

Dit FAQ-artikel legt uit hoe je de taal van de gebruikersinterface kunt aanpassen in Kinamo Webmail

Lees meer

Kan ik mijn e-mail online raadplegen (via webmail)?

Als u een e-mail heeft bij Kinamo kan u uw mailbox online raadplegen door te surfen naar webmail.kinamo.be. Het enige...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: