Knowledge base

Is mijn e-mail adres beschermd tegen ongewenste e-mail of spam?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:31:54.
Categorie: E-mail

security spam

Het e-mail verkeer bij Kinamo wordt onderworpen aan een uiterst strenge anti-spam controle. Onze spamfilters maken gebruik van verschillende technieken om spam te analyseren: heuristische programma's zoals SpamAssassin en Bayes filters, online checks via razor en pyzor, en DCC (Distributed Clearinghouse), Spamhaus, enz.

Elk bericht dat naar u verzonden wordt zal streng gecontroleerd worden door onze anti-spam software. Aan de hand van publiek toegankelijke lijsten, filters en bepaalde regels zal bepaald worden of het bericht dat men u probeerde te verzenden potentieel als 'ongewenst' kan overkomen.
Indien dit het geval is zal het bericht ongewijzigd naar u doorgezonden worden, maar komt in het onderwerp volgende regel te staan:

[Kinamo SPAM Filter]

Zo kan u in uw e-mail programma eenvoudig selecteren op onderwerp en de berichten alsnog in de prullenmand plaatsen.


Worden sommige spam e-mails geblokkeerd?

Berichten waarvan wij 100% zeker zijn dat deze als ongewenst kunnen beschouwd worden, zullen sowieso door onze filters verwijderd worden.

Via doorlopend geupdate blacklists van IP-adressen die bekend staan als verstuurders van spam en virussen, CBL en XBL databases, wordt verkeer aan de oorsprong geblokkeerd.

Op die wijze filteren wij reeds 90% van het ongewenste e-mail verkeer. Wees gerust, het betreft verkeer afkomstig van mailservers die niet door uw correspondenten gebruikt worden.


Gerelateerde artikels

Managed services in de kijker

Onze systeembeheerders hebben een paar schepen vol met containers met werk opgetild. (Ja, die woordspeling was expres, onder meer hierover)...

Lees meer

Welke service level garantie (SLA) is van toepassing op server housing (co-location)?

Ook server housing of co-location klanten kunnen rekenen op een uitstekende service garantie. Een Kinamo server housing dienst beschikt standaard...

Lees meer

How to fix a blocking error when upgrading ESXi 6.5 to 7.0 update 2 through vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo maintains multiple VMware vSphere clusters, not only for our own infrastructure, but also for a variety of customers. As...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: