Gepubliceerd op 28 nov 2023.
In heel de wereld zijn er maatregelen genomen in verband met het COVID-19, Corona virus.
Momenteel hebben we bij Kinamo nog geen vragen gekregen van onze klanten die bezorgdheden hebben geuit omtrent de continuïteit van de onze diensten.
Hieronder geven we nog wat extra tekst en uitleg, maar hier is alvast de belangrijkste boodschap:
Binnen het Kinamo team staan dienstverlening, maar ook onze eigen mensen centraal. Om onze medewerkers optimaal te beschermen tegen het COVID-19 virus zetten we maximaal in op telewerk, gebruik makende van onze eigen cloud diensten en volgen we de richtlijnen van de overheid.
We doen ons uiterste best om alle vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden.
Een snelle, persoonlijke en aanpak op maat zijn de fundamenten waarop Kinamo voortgaat. Elke dag streven we ernaar om een zo goed mogelijke dienstverlening aan onze klanten te bieden.
Op de Kinamo status pagina kan men ten alle tijden het status van ons netwerk raadplegen. Mocht er onverhoopt toch een impact zijn - wat we niet verwachten - zullen we hierover openlijk communiceren op onze statuspagina. We doen er uiteraard alles aan om dit te vermijden en we verwachten niet dat het zover zal komen
We hopen dat iedereen gezond blijft. Dat is de aller belangrijkste boodschap in deze blogpost.
De tweede boodschap in deze blogpost is dat Kinamo en de diensten van Kinamo gewoon verder operationeel blijven. Alles loopt en blijft lopen. We blijven even goed bereikbaar als voordien.
Voor hen die interesse hebben in wetenschappelijke onderbouwde informatie rond de verspreiding van het COVID-19 virus, raden we tot slot nog deze informatieve website aan. Op deze website kan u realtime de verspreiding van het COVID-19 virus op een kaart zien.
Verder is er de officiële website van de Belgische overheid en de officiële website van de Epidemiologie van infectieziekten