Tags voor dit FAQ item:
out of office webmail

In welke mate heeft dit artikel uw vraag beantwoordt?

Score van 4 sterren, gebaseerd op 2 beoordelingen

Hoe kan ik een automatisch antwoordbericht instellen (out of office of vakantie bericht)?

Laatste bijgewerkt: 14/01/2016

U kan een "Out of Office" bericht instellen via de Kinamo Webmail Website:

  1. Surf naar https://webmail.kinamo.be/ en log in met uw e-mail adres en wachtwoord
  2. Klik rechts bovenaan op Instellingen (of Settings)
  3. Klik links op Out of office
  4. Schakel het afwezigheidsbericht in door Inschakelen aan te vinken
  5. Kies de Periode (startdatum en einddatum) voor uw afwezigheid, opgelet, het uur wordt mee in acht genomen!
  6. Geef via Frequency in hoeveel maal u een Out of office bericht wil sturen naar de ontvanger
  7. Geef het Onderwerp in van uw afwezigheidsbericht, bvb. "Ik ben op vakantie!"
  8. Duid via "Origineel onderwerp toevoegen" aan of u het originele onderwerp achter uw zelf ingegeven onderwerp wil plakken
  9. Geef tenslotte bij Bericht uw afwezigheidsbericht
  10. Klik op Opslaan
  11. Uw out of office bericht of vakantiebericht is nu ingeschakeld.

Als u het "Out of Office" bericht wil uitschakelen volgt u volgende stappen:

  1. Surf naar https://webmail.kinamo.be/ en log in met uw e-mail adres en wachtwoord
  2. Klik rechts bovenaan op Instellingen (of Settings)
  3. Klik links op Out of office
  4. Schakel het afwezigheidsbericht uit door Inschakelen uit te vinken
  5. Klik op Opslaan
  6. Uw out of office melding of vakantiebericht is nu uitgeschakeld.