Knowledge base

Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:23.
Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Gerelateerde artikels

Kinamo mail server instellingen (mail server cheat sheet)

Volgend artikel geeft de basis instellingen en server namen (domeinnamen) weer voor de Kinamo mail infrastructuur. Aan de hand van...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter met de Kinamo Webmail client

Volgend artikel legt uit hoe u een speciale filter kan aanmaken die automatisch SPAM berichten in een daartoe bestemde map...

Lees meer

Een SSL certificaat kopen? Wat is een SSL certificaat?

U heeft beslist om een SSL certificaat te kopen? Maar wat is een SSL certificaat? Waarom is dit belangrijk en...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: